21 september 2010

Valet är över!

Valet är över och resultatet i Växjö blev tom bättre än vad vi hoppats på. Som det ser ut så får vi 20 mandat i kommunfullmäktige den kommande fyraårsperioden, en ökning med fyra mandat. Jag är ganska säker på att det dels beror på vår omfattande valrörelsekampanj men också på att vi under hela den gångna mandatperioden varit det mest aktiva partiet i kommunen. Min målsättning är att vi under de kommande fyra åren ska fortsätta och utöka detta arbete. Själv kommer jag fortsätta att jobba med dörrknackning som metod för att samtala med växjöborna. Jag kommer också arbeta med att på alla sätt göra mig själv och Moderaterna mer lättillgängliga för alla. Vill du vara med och påverka utvecklingen i Växjö? Hör gärna av dig till mig eller om du vill bli medlem, till vår ombudsman.


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: