08 september 2005

Äntligen är sommaren slut!?


Nåja, det var kanske att ta i. Givetvis är det tråkigt att det blir kallare och mörkare, men nu drar valrörelsen snart igång och det kan bli riktigt spännande den här gången. Snart är det bara ett år kvar och Alliansen har ett litet men dock ett övertag i opinionsmätningarna. Det finns ingen anledning att tro att vi kan vinna utan att kämpa så alla krafter kommer att behövas för att vinna det här valet. Min sommar har varit lugn och skön och bl a var jag på ett medeltidsbröllop i Kronobergs slottsruin. En annorlunda upplevelse som rekomenderas varmt! Jag hade rollen som toastmaster eller härold som är ett mer tidstypiskt namn.
Provvalet till riksdagen har nu satt igång och alla medlemmar ska ha fått en broschyr och valkuvert mm i brevlådan. Hoppas att så många som möjligt tar chansen att påverka listans utseende och givetvis hoppas jag att ni väljer att skriva mitt namn på listan.

Inga kommentarer: